Kata-kata Aluan

"Selamat Datang ke Blog Ilham Rasyad Online Shopping Mall..... Semoga anda mendapat manfaat dari blog ini di samping membeli online dan menjamu mata.... harga yang kami pasarkan adalah yang terbaik untuk semua pelanggan kami.. terima kasih di atas sokongan anda..." Ikhlas dari Ilham Rasyad Enterprise

Tuesday 16 July 2013

MZ SECRET SOAP


Dari tahun 2012 lagi kami berusaha gigih untuk mendidik wanita di Malaysia supaya lebih bijak dalam mendapatkan kulit yang cerah licin dengan kos yang jauh lebih murah dan dijamin 100% berkesan.Kami ingin mengubah persepsi rakyat Malaysia tentang hakikat sebenar produk kecantikan:
Mahal tidak semestinya berkesan.
Murah tidak semestinya tidak berkualiti.Kos pembuatan produk kecantikan sebenarnya sangat RENDAH!
Rakyat Malaysia tidak patut mengeluarkan ribuan Ringgit hanya untuk kulit yang cantik!
Kami ingin ubah keadaan ini, rakyat Malaysia berhak tahu. Kami di MZ Secret sentiasa mengkaji dan memperbaiki kualiti serta keberkesanan produk kami melalui respon-respon pengguna kami.
 

MESTI BACA :
Berikut adalah kronologi transformasi produk kami
-Keluaran pertama : Sabun Vitamin A,C & E telah menjadi fenomena di Facebook. Lebih 75,000 unit terjual dalam masa beberapa bulan. Begitu banyak respon baik dan testimoni berjaya terkumpul. Namun, masih ada ruang untuk diperbaiki.
-Keluaran kedua : Kami telah menaiktaraf Sabun Vitamin A,C & E dengan formula yang lebih berkesan demi menjadikan ia lebih bersifat universal untuk semua jenis masalah kulit. Sekali lagi kami telah mendapat begitu banyak testimoni dari pengguna setia kami!
-Keluaran terkini (Jun 2013) : Kumpulan R&D kami secara kebetulan telah menghasilkan satu formula yang berganda-ganda lebih berkesan dari keluaran-keluaran sebelum ini! Apa yang pada awalnya hanya sekadar untuk mencuba, sebenarnya telah membawa kami ke ‘kunci’ sebenar untuk kecantikan kulit.Pengasas MZ Secret, Muhammad Zukermi, pada mulanya juga tidak percaya yang ianya benar-benar berlaku, sehinggalah beliau sendiri telah mencubanya.Ianya MENAKJUBKAN!
FAKTA : Formula serta keberkesanan yang kami tawarkan di dalam 1 biji MZ SECRET SOAP sebenarnya seperti bernilai lebih dari RM10,000, sama dengan yang ditawarkan pusat rawatan intensif kulit! Bezanya, kami tawarkan pada harga yang mampu milik oleh setiap rakyat Malaysia.
"Tidak percaya? Anda boleh cuba survey harga di pusat rawatan kulit terkenal,anda akan lihat harga ribuan Ringgit hanya untuk beberapa sesi!"
Tunggu! Kami tahu anda masih ragu-ragu dan risau. Biar kami jawab segala kerisauan anda.
“Betul ke berkesan?”
Ya, kami jamin 500% yang ianya berkesan. Anda tidak perlu risau kerana pembelian anda adalah sifar-risiko, duit anda akan dipulangkan jika tidak berkesan! Jika ianya tidak berkesan, kami takkan berani tawarkan jaminan ini.
“Betul ke wang akan dikembalikan jika tidak berkesan?”
Ya, ini jaminan kami. Jika kami menipu, anda boleh kenakan tindakan undang-undang ke atas syarikat kami!
“Tak risau ke kalau ramai minta refund?”
Jika ingin difikirkan, bayangkan kalau 10,000 orang minta wang mereka dikembalikan, kami akan kerugian beratus ribu Ringgit! Tapi kami sedikit pun tidak risau, kerana KEYAKINAN kami terletak pada keberkesanan produk yang dijamin 500% berkesan!
“Jika keberkesanannya bernilai lebih RM10,000, kenapa caj murah?” MZ SECRET sentiasa memegang prinsip jujur dan telus dalam berniaga. Kami tidak sanggup mark-up harga sehingga lebih 5000% dari harga kos hanya untuk memperoleh keuntungan berganda. Kami berniaga bukan hanya untuk untung, tapi juga untuk keberkatan dariNya.“Mungkinkah kulit wajah akan jadi lebih teruk selepas pakai MZ SECRET SOAP?”
Jika kami berani jamin ianya 500% berkesan, sudah pasti ianya tidak akan meninggalkan sebarang kesan negatif kepada wajah anda. Ini jaminan kami! Bahan-bahan di dalam MZ SECRET SOAP telah disahkan 100% selamat oleh BPFK (Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan).
“Apa no kelulusan KKM produk ini?”
Anda boleh semak, ini no kelulusan MZ SECRET SOAP : NOT130602311K.“Gerenti sampai ke rumah ke selepas saya bayar ni?”
Kami telah poskan berpuluh ribu biji sabun sejak tahun 2012 lagi, anda sama sekali tak perlu risau soal penghantaran ini.
“Leceh ke nak guna MZ SECRET SOAP ni?”
Ia hanya sebiji sabun pencuci wajah serta badan, tiada lagi produk kecantikan yang berkesan dan semudah ini!Kami tahu anda dah teruja untuk membeli, tapi tunggu. Biar kami terangkan segala yang perlu anda tahu tentang MZ SECRET SOAP ini.

No comments:

Post a Comment