Kata-kata Aluan

"Selamat Datang ke Blog Ilham Rasyad Online Shopping Mall..... Semoga anda mendapat manfaat dari blog ini di samping membeli online dan menjamu mata.... harga yang kami pasarkan adalah yang terbaik untuk semua pelanggan kami.. terima kasih di atas sokongan anda..." Ikhlas dari Ilham Rasyad Enterprise

Tuesday 16 July 2013

BEDAK ARAB ORIGINAL MURAH !!!!


BEDAK ARAB MURAH  RM35/PCS

Untuk makluman semua, di Malaysia, makin hari, makin meningk at permintaan Bedak Arab Kokuryu ini. Namun, ramai juga yang tertanya dan tidak mengetahui , apa itu bedak arab kokuryu ?Asalnya disebut Kokuryu Super Summer Cake, tapi di Malaysia, ramai yang mengenalinya sebagai bedak arab. Bedak arab kokuryu ini sebenarnya produk dari Jepun, hasil kajian Philiphines Cherry Laboratory, tapi, ada juga yang kata, bedak ini dihasilkan di Filipina menggunakan teknologi Jepun.
Apa yang keistimewannya bedak arab ini?
Sebenarnya bedak ini banyak keistimewaannya, salah satu, ia mencantikkan kulit kita samping bedak itu memang senang untuk dipakai dan yang paling menarik, bedak ini tidak melekit di muka langsung dan yang paling penting ialah ianya adalah produk halal.
SHADES/WARNA:-
OLIVE ROSE
RUSSET
CHERRY PINK
CHERRY
ROSHELLE
AMBER ROSE

Harga RM39/PCS + FREE postage
Untuk belian 2 pcs : RM72+ FREE postage
***HARGA HANYA UTK SEMENANJUNG MALAYSIA SAHAJA
***SABAH & SARAWAK TAMBAHAN RM5
Untuk belian borong sila call/sms/wsapp:0174068099 (fuzza)

No comments:

Post a Comment