Kata-kata Aluan

"Selamat Datang ke Blog Ilham Rasyad Online Shopping Mall..... Semoga anda mendapat manfaat dari blog ini di samping membeli online dan menjamu mata.... harga yang kami pasarkan adalah yang terbaik untuk semua pelanggan kami.. terima kasih di atas sokongan anda..." Ikhlas dari Ilham Rasyad Enterprise

Wednesday 28 August 2013

Herbini Plaster Kurus



NAK KURUS tapi MALAS??? TAK NAK makan ubat & minuman? TAK NAK senaman? TAK NAK sapuan? TAK NAK SAUNA? Psstt... Dengan Herbini Plaster Kurus, hanya 'menampal' dan 'tidur' sahaja tau..!!

DIJAMIN 500% BERKESAN atau WANG ANDA DIKEMBALIKAN. 

Mallissa May Manuel - " Hello saya dah turun 6KG, pagi tadi timbang. Tak sampai 10 patch saya pakai"

Lynn Tsen - "First time saya buang angin sampai lebih dari 50 kali"

✔ Meningkatkan METABOLISM dengan berkesan
✔ Bakar lemak & Kalori dengan pantas
✔ Menghapuskan lemak berlebihan
✔ Membantu mengurangkan selera makan
✔ 100% TIADA kesan sampingan
✔ Melancarkan pergerakan usus
✔ Membuang toksin yang merbahaya
✔ Melancarkan sistem aliran darah
✔ Buang angin dalam badan
✔ Mudah bangun tidur

<< CARA PENGGUNAAN TERBAIK >>

1. Tampal pada pusat sahaja. Lemak 1 badan akan dibuang
2. 8-12 jam sehari (cadangan: 6 petang - 6 pagi)
3. Banyak minum air suam/mineral (WAJIB)
4. Elakkan minum air sejuk/ais/manis

Kesan terbaik - RAWATAN PENUH 60 HARI (3 kotak)

Tapi seawal 20 hari pun dah dapat kesan awal yang baik. Jaminan kami hanya untuk penggunaan 60 hari.

* Kecepatan berbeza setiap individu

 

HARGA RM69/KOTAK
1KOTAK 20PCS

BELIAN 3KOTAK 180
HARGA TERMASUK POS
S&S TAMBAH RM5

Fungsi utama Herbini Plaster Kurus ini adalah untuk MENINGKATKAN metabolisma badan. Apabila metabolisma badan tinggi, maka pembakaran kalori juga tinggi. Pembakaran kalori ini akan menghasilkan tenaga pada badan.Tahukah anda, PUNCA kegemukan ni antara penyebab UTAMANYA adalah metabolisma badan yang rendah. Ia rendah disebabkan kurangnya senaman. Apabila metabolisma badan rendah, pembakaran kalori juga rendah. Dan jika dibiarkan, kalori (lemak) akan semakin menebal.Jadi sebenarnya, Plaster Kurus ini bukan berfungsi mencairkan lemak anda. Ianya berfungsi tingkatkan metabolisma. Dan metabolisma badan anda inilah yang akan mencairkan lemak tersebut. Tindakan awalan Plaster Kurus ni akan melancarkan dahulu pergerakan usus dan peredaran darah. Kemudian ia akan membantu meningkatkan metabolisma badan.Apabila metabolisma badan dah tinggi, jadi ia akan membakar kalori dalam badan pada kadar lebih tinggi. Bila metabolisma badan tinggi, makan la banyak mana pun, pasti tak gemuk balik. Dah tak sembelit selepas guna 6 hari. Memang fungsi plaster kurus ni akan membetulkan terlebih dahulu sistem usus kita sebelum proses pembakaran lemak berjalan dengan lebih berkesan.



Kelebihan Herbini Plaster Kurus berfungsi sebagai Terapi Meridian.Terapi Meridian ~ merupakan perawatan yang memadukan metoda Traditional Chinese Medicine dengan Western Medicine. Treatment ini memanfaatkan stimulasi Bio Energy dari Electro magnetic yang bekerja fokus pada otot, saraf dan titik-titik meridian diseluruh tubuh untuk memperoleh keseimbangan tenaga dan memperbaiki fungsi seluruh organ tubuh.
Ada beberapa aduan yang kami terima apabila mereka pakai plaster, rasa gatal2. Ni disebabkan beberapa faktor:
1. Kulit ada terlalu sensitif (Nasib baik gam plaster ni tak terlalu kuat, kalau kuat, mungkin lebih teruk)
2. Di tempat tampalan tersebut, ada peluh/basah. Kalau tempat tampalan lembab, mmg boleh gatal. Sebab tu kami syorkan pakai waku tidur sebab time tu badan susah untuk berpeluh.
3. Jika gatal (sebab sensitif), jangan guna terlalu lama. Cukup sekadar 8 jam sahaja. Boleh gunakan apa2 krim yang bantu kurangkan kegatalan.
4. Tidak bersihkan pusat sebelum menampal. Peluh yang sudah kering di pusat juga boleh membantu kegatalan. Sebab tu kami syorkan bersihkan dengan air suam bagi singkirkan kuman2 dan peluh yg kering itu.Gatal di sekitar perut adalah tanda2 lemak itu sedang dipecahkan. Tapi kalau gatal di tempat tampalan, ia mungkin berpunca kulit u tak tahan pada gam.
 
Cara terbaik adalah, kopek bulatan bewarna merah dari plaster putih, kemudian tampalkan bulatan itu sahaja pada pusat. Yang putih tu tak perlu tampal.Jika ada sebarang masalah, sila pm kami ya. Jangan risau, kami akan bantu jika anda ada masalah. Produk kami diperbuat daripada Traditional Herbal Resipi, 100% Bahan Semulajadi.
- Kurus dengan menampal sahaja
- 100% Tradisional Herbal Resipi- Tanpa makan pil atau kapsul diet
- Tanpa kesan sampingan
- Tidak perlu sapuan atau urutan
Best tak? TAMPAL dan BIARKAN.
HARGA RM69/KOTAK
1KOTAK 20PCS

BELIAN 3KOTAK 180
HARGA TERMASUK POS
S&S TAMBAH RM5



No comments:

Post a Comment