Kata-kata Aluan

"Selamat Datang ke Blog Ilham Rasyad Online Shopping Mall..... Semoga anda mendapat manfaat dari blog ini di samping membeli online dan menjamu mata.... harga yang kami pasarkan adalah yang terbaik untuk semua pelanggan kami.. terima kasih di atas sokongan anda..." Ikhlas dari Ilham Rasyad Enterprise

Thursday 5 September 2013

NUTRI M ANTI HAIR LOSS REGIMEN

MASALAH KEGUGURAN RAMBUT...???
INILAH PENYELESAIANNYA...

 
                                                           HARGA JUALAN : RM39.90 
                                                      HARGA TIDAK TERMASUK POS
  • Masalah keguguran rambut menjadi igauan ngeri kepada ramai orang dan rata - rata shampoo akan memberikan kesan yang sementara malah mampu merosakkan rambut anda!!
  • Nutri M Anti Hair Loss Regimen yang terdiri daripada gandingan syampu herba harian dan gel esen khas telah berjaya dihasilkan, khususnya buat mereka yang mempunyai masalah keguguran rambut, kebotakan pramatang dan kenipisan rambut yang membimbangkan dengan cepat dan berkesan.  
  • Dihasilkan dengan rumusan 100 % herba terpilih yang suci dan bersih seperti akar Ginseng, Chinese Knotweed, Touki Ekisu, Bunga Za'faran dan akar Halia yang kaya dengan mineral dan vitamin yang berupaya mengembalikan semula kekuatan dan keremajaan rambut serta merangsang pertumbuhan rambut baru dengan kadar paling optimum - Selain daripada megurangkan keguguran rambut, kebotakan pramatang dan kenipisan rambut yang membimbangkan dengan cepat dan berkesan. 
  • BERMINAT CALL / SMS / WSAPP : 0174068099

No comments:

Post a Comment